Chcete vidieť naše pracovné ponuky?
Kliknite tu
Plynárenská 1, Bratislava +421 910 744 005 info@goodcall.sk

MANAŽÉR úseku v centre zákazníckej podpory

Vašou hlavnou zodpovednosťou bude zodpovednosť za koordinaciu, riadenie a organizáciu úseku zákazníckej podpory call centra predovšetkým nemeckého trhu pre jedného z gigantov v telekom. a to pri identifikovaní a riešení ich problémov či požiadaviek.

  • Úväzok: plný
  • Plat: dohodou
  • Región: Košice
  • Požadovaný jazyk: nemčina (B2)
  • Vhodné pre absolventov: nie
  • Referenčné číslo: A8842
Natália Šegedová

Natália Šegedová

+421 910 705 385 natalia.segedova@goodcall.sk

O čom to celé je?

  • Primárne budete riadiť, organizovať úsek, ktorý tvoria jednotlive teamy (až 50 zamestnancov+)
  • Máte nemčinu B2 a lepšiu, nebojíte sa komunikovať a máte záujem na Vašom jazyku pracovať
  • AJ je výhodou
  • Ste zodpovedný za denné aktivity, organizáciu a výsledky zvereného oddelenia
  • Ste ten, kto je ambasádorom presadzovania transformácie a digitalizácie
  • Čakajú Vás aj projekty pripravovanej robotizácie a implementácia nearshore stratégie
  • Vytvárate a rozvíjate medzinárodných vzťahov s internými zákazníkmi oddelenia
  • Ste tým, kto prevezme zodpovednost za porozumenie požiadaviek klienta
  • Operatívne riadite denné činnosti organizácie a riešite kritické situácie medzi oddeleniami
  • Budú to Vaš návrhy a presadzovanie vhodných riešení, ktoré pomôže organizácií poskytovať provotredne služby

Kto ste?

  • Ste skúsený Team leader, Manager v oblasti zákazníckeho servisu
  • Máte min. 3 roky skúseností
  • Veľké projekty Vás nestrašia, naopak, orientujete sa rýchlo a korporátne prostredie Vám sedí
. Myslíte kocepčne,pozeráte sa na veci s nadhľadom a z "vtáčej perspektívy/"
  • vravia o Vás, že ste skvelý "komunikátor", vždy ste sa chceli "živiť ústami".
  • V živote ste už niečo vyjednali a ste na to právom hrdý
  • nebojíte sa rozhodnutí
  • v práci Vám ide nielen o výsledok, ale aj o vzťahy
  • Hľadáte vo veciach a procesoch aj komerčnú pridanú hodnotu (rád sledujete náklady a hľadáte -čo za čo a prečo)
  • V práci s ľuďmi hľadáte ich potenciál
  • Chápete, že k práci, ako je táto patrí určitý tlak

Prečo je táto pozícia lákavá?

  • Máte šancu byť pri novozniknutom projekte centra podpory zákazníkov
  • ste súčasťou prostredia, ktoré má skúsenosti, pracuje teamovo, podporí Vás
  • poskytne Vám rozvoj po všetkých stránkach
  • máte za sebou zázemie svetovej značky
  • atratívne ohovodnotenie adekvátne pozícíí a trhu
  • využijete výhody variabilneho pracovného času
  • Úväzok: plný
  • Plat: dohodou
  • Región: Košice
  • Požadovaný jazyk: nemčina (B2)
  • Vhodné pre absolventov: nie
  • Referenčné číslo: A8842

Kontakt

Natália Šegedová

Natália Šegedová

+421 910 705 385 natalia.segedova@goodcall.sk
Tento web používa k správnemu fungovaniu súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Zavřít Více informací