Od novej pozície
vás delí už len niekoľko krokov

Transaction Advisory Lead Consultant

  • Bratislavský kraj
  • 2 000 EUR/mes
  • Plný úvazek
  • Angličtina (B2)

Staňte sa súčasťou tímu svetovej poradenskej spoločnosti a môžete sa podieľať na prestížnych projektoch v oblasti fúzií a akvizícií.  V tejto kľúčovej roli budete participovať na projektoch transakčného poradenstva, analyzovať finančné výkazy, pripravovať odporúčania pre klientov a podporovať ich pri strategických investičných rozhodnutiach.

O čom to je?

Ak chcete pracovať pre jednu z popredných medzinárodných poradenských spoločností, ktorá patrí medzi lídrov v oblasti daní, auditu, účtovníctva, práva, miezd a podnikového poradenstva, táto pozícia je pre Vás!

Náš klient – renomovaná konzultačná spoločnosť s globálnym pôsobením – aktuálne rozširuje svoj tím a hľadá Transaction Advisory Lead Consultanta.


Hlavná náplň práce:

  • Aktívne sa zapájať do projektov finančného due diligence – analyzovať finančné výkazy, identifikovať kľúčové faktory ovplyvňujúce hodnotu transakcie a posudzovať súvisiace finančné riziká.
  • Podieľať sa na oceňovaní spoločností a poskytovať poradenské služby v oblasti valuácií v rôznych sektoroch a pri rôznych typoch transakcií.
  • Spolupracovať na mandátoch v oblasti fúzií a akvizícií (M&A).
  • Analyzovať finančné dáta a výkonnosť spoločností, vyhodnocovať kľúčové poznatky a formulovať odporúčania pre klientov.
  • Analýzu finančných výkazov a identifikáciu kľúčových faktorov transakcií.
  • Posudzovanie finančných rizík pri M&A transakciách.
  • Úzko spolupracovať s ďalšími tímami – najmä daňovým a právnym oddelením – s cieľom zabezpečiť hladký a efektívny priebeh transakcií.
  • Pripravovať prehľadné a profesionálne reporty a prezentácie, ktoré zhrnú výsledky analýz a ponúknu konkrétne odporúčania pre klientov.
  • Podieľať sa na projektoch zameraných na optimalizáciu finančných procesov a výkonnosti, vrátane nastavovania finančného reportingu, plánovania a kontroly nákladov.

Koho hľadáme?

  • Minimálne 3 roky praxe v oblasti podnikových financií, transakčného poradenstva alebo auditu
  • Skúsenosť s vedením projektov a zodpovednosti za rozpočet, skúsenosť s vedením tímu 
  • Finančný background (znalosť podvojného účtovníctva a finančných výkazov)
  • Silné analytické schopnosti a logické myslenie, schopnosť prepájania poznatkov do praxe a nachádzanie riešení
  • Schopnosť pracovať na viacerých projektoch paralelne
  • Výborný time management, sledovanie deadlinov
  • Odolnosť voči stresu a schopnosťzvládať časovo náročné úlohy
  • Silná orientácia na klienta
  • Dobré komunikačné zručnosti
  • Chuť na ďalší rozvoj a učenie nových vecí
  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
  • Pokročilá úroveň anglického jazyka (C1)
  • Pokročilé znalosti MS Excel, Word, PowerPoint a Outlook
  • Základy Microsoft Power BI - výhodou

Prečo je táto pozícia atraktívna?

  • Školenia (interné aj externé), možnosť adekvátnych tréningov a certifikácií
  • Možnosť rýchleho profesionálneho a kariérneho rastu
  • Atraktívne finančné ohodnotenie vrátane ročných bonusov
  • Flexibilný pracovný čas (v rámci možností aktuálneho workloadu)
  • Zaujímavý balíček benefitov
  • Dni vola navyše (do  dní v roku)

Znie to zaujímavo?

Vyplňte nasledujúci formulár a náš recruiter vás bude kontaktovať, aby s vami prediskutoval podrobnosti o tejto pozícii.

(volitelně)
Chcete mať istotu, že vám neunikne žiadna ponuka?